Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Mýtus extrémních hororů v současné kinematografii
téma / fenomén: Extrémní kinematografie / Antonín Tesař / 20. 6. 2022
Přečteno 170x
Článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ ČLÁNKY
DALŠÍ Z RUBRIKY téma
Extrémní kinematografie - úvod k tématu
Současná česká animace po velkém nadechnutí
Úvod k tématu: Film a ekologie
Úvod k tématu: Česká detektivka
Z bodu nula na západ od Bukurešti / Vznik a vývoj rumunské nové vlny
DALŠÍ Z RUBRIKY fenomén
Blaxploitation jako paralelní kultura / Paradoxy a mnohoznačnosti jedné filmové kategorie
Věčnost, co láká / Karel Gott ve filmu
Jan Němec o scénáři, látce a dramaturgii / Autorský film je nesmysl
Hořící mramor / Pomník Palachovi a normalizace
Loutka musí zůstat loutkou / Jiří Trnka a varianty pojetí filmové loutky
Umazal jsem si bílý ocásek / aneb Emblémy Sherlocka Holmese
POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA
Strýček Júsuke na zadním sedadle / Drive My Car
Pro a proti - Francouzská depeše / Wes Anderson a kapustňáci
Hlediště jsou ti druzí / Annette
RUBRIKY
anketa (32) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (119) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (17) / fragment (18) / glosa (243) / kamera-pero (16) / kauza (1) / kniha (132) / kritika (1116) / mimo kino (192) / novinka (825) / pojem (36) / portrét (52) / profil (100) / reflexe (27) / report (150) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (88) / téma (1029) / televize (138) / událost týdne (291) / videohra (83) / web (46) / zoom (174)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022
Z obsahu tištěného čísla:
Ostrůvek náročného dokumentárního kina / Visions du Réel 2022 (Martin Horyna, report)
Sex, celebrity a video / Pam & Tommy (Šárka Gmiterková, televize)
Michaël Dudok de Wit: Možná zítra a možná nikdy (Natalia Kozáková, rozhovor)
Michal Blaško: Síla fiktivních obrazů (Jana Koutná, profil)
107 matek - Mateřství a cenzura (Antonín Tesař, kritika)
Dům je černý: Radikální poezie ošklivosti (Andrej Chovanec, flashback)