Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Michaela Pavlátová: K čemu to všechno?

kamera-pero / český film / Michaela Pavlátová / 20. 6. 2022

Přečteno 437x

Článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022.

Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.

Sdílejte na Facebook.com

Vytisknout článek

Ohodnoťte článek

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.


komentáře

    přepište kód:

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #148

#148

srpen 2023



DALŠÍ Z RUBRIKY kamera-pero

Spojení emocí / Rozhovor s Alejandrem Loayzou Grisim

Deníkový zápisek / Adéla Komrzý

Kde uvidíme covidí debuty?


DALŠÍ Z RUBRIKY český film

Hora dokumentární / Lucie Králová

Proměnit svůj první film v první film na světě

Kentusácká vlna / Spiknutí holčičích hoven

„Všechno v mých filmech se stalo“ / Bára Anna Stejskalová

Piargy / Magický realismus ve Slovenském štátě

Něžný vypravěč dětských příběhů / Jiří Hanibal

Nevadí mi označení „ženský film“, vadí mi jeho konotace

Distribuce 2022 / Návrat k normálu?


RUBRIKY

anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (122) / fenomén (84) / festival (124) / flashback (20) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (18) / kauza (1) / kniha (135) / kritika (1135) / mimo kino (195) / novinka (835) / pojem (36) / portrét (55) / profil (102) / reflexe (27) / report (152) / rozhovor (188) / scénář (4) / soundtrack (91) / téma (1048) / televize (141) / událost týdne (296) / videohra (86) / web (46) / zoom (175)

Cinepur #141 Tento článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022

Z obsahu tištěného čísla:

Osamění nelze utéct? / 75. festival v Cannes (Jakub Felcman, report)

Rehabilitace Cranberries (Jiří Špičák, soundtrack)

Ostrůvek náročného dokumentárního kina / Visions du Réel 2022 (Martin Horyna, report)

Extrémní kinematografie - úvod k tématu (Lukáš Skupa, téma)

Promlčeno - Tísňové volání z Českého rozhlasu (Ondřej Pavlík, kritika)

Město na řece - Jsem jako řeka (Janis Prášil, kritika)

+ více...