Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Přečteno 437x
Článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ Z RUBRIKY kamera-pero
Spojení emocí / Rozhovor s Alejandrem Loayzou Grisim
DALŠÍ Z RUBRIKY český film
Hora dokumentární / Lucie Králová
Proměnit svůj první film v první film na světě
Kentusácká vlna / Spiknutí holčičích hoven
„Všechno v mých filmech se stalo“ / Bára Anna Stejskalová
Piargy / Magický realismus ve Slovenském štátě
Něžný vypravěč dětských příběhů / Jiří Hanibal
RUBRIKY
anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (122) / fenomén (84) / festival (124) / flashback (20) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (18) / kauza (1) / kniha (135) / kritika (1135) / mimo kino (195) / novinka (835) / pojem (36) / portrét (55) / profil (102) / reflexe (27) / report (152) / rozhovor (188) / scénář (4) / soundtrack (91) / téma (1048) / televize (141) / událost týdne (296) / videohra (86) / web (46) / zoom (175)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022
Z obsahu tištěného čísla:
Osamění nelze utéct? / 75. festival v Cannes (Jakub Felcman, report)
Rehabilitace Cranberries (Jiří Špičák, soundtrack)
Ostrůvek náročného dokumentárního kina / Visions du Réel 2022 (Martin Horyna, report)
Extrémní kinematografie - úvod k tématu (Lukáš Skupa, téma)
Promlčeno - Tísňové volání z Českého rozhlasu (Ondřej Pavlík, kritika)
Město na řece - Jsem jako řeka (Janis Prášil, kritika)