Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Přečteno 198x
Článek vyšel v časopise Cinepur #144, prosinec 2022.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ Z RUBRIKY
Od všeho trochu moc najednou / Všechno, všude, najednou
Momentální fascinace a králičí nory / Editorial 145
Australská kriminální historie Justina Kurzela
Mezi konceptem a zvnitřněním aneb Jak zdokumentovat masakr
Temným lesem do hlubin / Noirové vraždy v současných severských seriálech
POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA
Od všeho trochu moc najednou / Všechno, všude, najednou
Strýček Júsuke na zadním sedadle / Drive My Car
Pro a proti - Francouzská depeše / Wes Anderson a kapustňáci
RUBRIKY
anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (120) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (18) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (17) / kauza (1) / kniha (133) / kritika (1122) / mimo kino (193) / novinka (825) / pojem (36) / portrét (53) / profil (100) / reflexe (27) / report (150) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (89) / téma (1035) / televize (139) / událost týdne (292) / videohra (84) / web (46) / zoom (174)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #144, prosinec 2022
Z obsahu tištěného čísla:
Zábavný – punkový, ale málo / Seriál Pistol a jeho hudba (Jiří Špičák, soundtrack)
Království: Exodus / Von Trierův vánoční žertík z nemocnice (Pavel Sladký, televize)
Rimini / 41⁄2 (Petra Chaloupková, kritika)
KaprKód / Dialog s mrtvým (Janis Prášil, zoom)
Utama / Mezi domovem a sopkou (David Čeněk, kamera-pero)
Nejenom Eso / Fenomén česko-slovenských televizních hitparád (Miroslava Papežová, televize)