|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Korejští filmaři... |
#134 |
kritika |
Antonín Tesař |
Čističi vesmíru se honosí titulem první kosmické sci-fi z Jižní Koreje. Už tohle tvrzení, zdůrazňované při propagaci v médiích, naznačovalo, že půjde o prestižní filmovou událost s... |
|
|
|
|
|
 |
Losing Control / Control |
#132 |
videohra |
Antonín Tesař |
Síla hry Control určitě není v samotném hraní. Není to totiž nic jiného než směs solidně zpracované koridorové explorační hry a střílečky s prvky puzzle. Nijak uhrančivé nejsou ani její ryze... |
|
|
|
 |
Kdo je Amerika a kdo je... |
#132 |
kritika |
Antonín Tesař |
V recenzích nového Borata, uvedeného on-line v předvečer amerických voleb, se často vynořuje herakleitovská otázka, nakolik se vlastně Sacha Baron Cohen po čtrnácti letech pouští do stejné řeky a... |
|
|
|
 |
Přisprostlé tancování... |
#131 |
kritika |
Antonín Tesař |
Ukazuje se, že dobrý způsob, jak porozumět českým osmdesátým letům, je sledovat osudy luxusních, pololegálních zábavních technologií ze Západu na našem území. Jaroslav Švelch v knize Jak... |
|
 |
Niet tam víťazov / Meky |
#130 |
kritika |
Antonín Tesař |
Debut Šimona Šafránka King Skate sice nepatří mezi to nejlepší ze současné české dokumentaristiky, ale přinesl vítanou alternativu k čím dál předvídatelnějšímu „famáckému“ stylu, který... |
|
|
|
|
|
 |
|