 |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Stylově spíchnutá... |
#136 |
kritika |
Šárka Gmiterková |
Když Cruella vstoupila do kin v polovině června, záhy získala nelichotivou nálepku nejzbytečnějšího filmu roku. Od origin story jedné z nejvýraznějších antihrdinek, které pod hlavičkou Disney kdy... |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
Joy / Ekonomie dotyku |
#104 |
kritika |
Šárka Gmiterková |
Novinka Davida O. Russella Joy se obrací k tradici jednoho pozapomenutého žánru klasického Hollywoodu, totiž k ženského filmu. Odkaz žensky vstřícných děl, ať už z 30. a 40. let 20. století nebo... |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Hitchcock / Dvakrát... |
#86 |
kritika |
Šárka Gmiterková |
Filmová historie se ve své popularizované formě často spokojí s recyklací oblíbených ikonických okamžiků. Jak první filmoví diváci prchali před plátnem, na nějž se promítal Příjezd vlaku... |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|