|
|
 |
|
 |
Je to jenom prank, bro /... |
#137 |
kritika |
Dan Krátký |
Už nikdy nechci vidět film s Tomášem Magnuskem. To byla jediná věc, jakou jsem si odnesl ze sledování diletantské exploatace Bastardi, která jej proslavila. O jedenáct let později opouštím projekci... |
|
 |
Znásilnění, pomsta a... |
#136 |
kritika |
Dan Krátký |
Nadějná mladá žena je velmi důležitý film. Jednou rukou otevírá témata sexuálního násilí na ženách a druhou s přehledem rozkládá pravidla romantických komedií. Ale pro všechno to žánrové... |
|
 |
|
 |
Nebe, které není bez... |
#133 |
kritika |
Dan Krátký |
Ke konci podivného roku 2020 uvedla streamovací platforma Netflix ještě o poznání podivnější film. Půlnoční nebe je adaptací knihy Lily Brooks-Dalton Good Morning, Midnight, kterou pro obrazovky... |
|
 |
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Šíleně smutný Asiat /... |
#129 |
kritika |
Dan Krátký |
Producent a občasný režisér podvratných komediálních seriálů jako Forever, Dobré místo nebo Mistr amatér Alan Yang natočil pro Netflix svůj celovečerní debut. Je jím příběh tchajwanského... |
|
 |
Tisíc tváří hrdiny /... |
#128 |
kritika |
Dan Krátký |
Clint Eastwood si v posledních letech vybírá režijní projekty, které spojují především dvě roviny – problematizují jednorozměrné podoby amerického hrdinství a současně vyzývají k experimentům... |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
Příliš ostré světlo /... |
#125 |
kritika |
Dan Krátký |
Milan se vrací z pracovního pobytu v zahraničí na malou slovenskou vesnici, kde na něj čeká manželka s dětmi. Jenže brzo zjišťuje, že se vzdálil nejen jim, ale především domácí komunitě, kterou... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|