 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Neon Demon / Gucciho... |
#108 |
kritika |
Ondřej Pavlík |
„Jsem glamour. Jsem skandál. Jsem budoucnost,“ velkohubě o sobě prohlašuje Nicolas Winding Refn. Samozvaný narcis a fetišista, který na tiskové konferenci v Cannes označil Larse von Triera, svého... |
|
 |
24 týdnů / Právo na... |
#108 |
kritika |
Martin Šrajer |
Protagonistkou německého dramatu, jež letos soutěžilo v Berlíně, je stand-up komička Astrid, která čeká dítě s Downovým syndromem a vážnou srdeční vadou. Během návštěvy oddělení... |
|
 |
|
 |
Hedi / Portrét vnitřní... |
#108 |
kritika |
Janis Prášil |
Drama Hedi je po dvaceti letech prvním arabským filmem, který letos v Berlíně soutěžil o Zlatého medvěda. Tuniský režisér a scenárista Mohamed Ben Attia vystavěl ústřední konflikt své prvotiny na... |
|
 |
|
 |
|
 |
Lichožrouti / Každá... |
#108 |
kritika |
Antonín Tesař |
O tom, že filmoví Lichožrouti nejsou tak vtipní a důmyslní jako původní kniha Pavla Šruta, ani že nedosahují animační přesvědčivosti a scenáristické promyšlenosti špičkových projektů Disneyho... |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
Vykročit mimo střední... |
#108 |
téma |
Hana Šilarová |
Možnosti filmové distribuce se v současnosti rozšířily a proměnily tak jako nikdy předtím. Filmy můžeme konzumovat nejen v kině a v televizi, ale i online, na počítači nebo na mobilním telefonu. Na... |
|
 |
Dokumenty na maloměstě /... |
#108 |
téma |
Martin Černý |
Během posledních tří let výrazně vzrostl vlivem digitalizace počet dokumentárních filmů v české distribuci. Ve velkých městech dostávají dokumenty vcelku pravidelný prostor v programech artových... |
|
 |
Jak chutná pendrek s... |
#108 |
téma |
Ondřej Pavlík |
Globální televize dnes oslovují široké spektrum diváků a stále přitom usilují o získávání nových publik. Jednu z možností, jak toho dosáhnout, představuje tzv. nativní reklama – placená... |
|
 |
|
 |
Úvod: Jak prodat film |
#108 |
téma |
Lukáš Skupa |
Otázku „Jak prodat film“ si průběžně kladou producenti, distributoři nebo majitelé kin od počátků kinematografie. Intenzivněji pak tato otázka zaznívá zejména v krizových či přechodových... |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|