 |
|
 |
Barbaři uprostřed... |
#118 |
report |
Marcel Arbeit |
Hlavní soutěž Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary je vždy výsledkem velkého úsilí festivalových dramaturgů přesvědčit renomované, ale i výrazně talentované začínající tvůrce, aby... |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Příběhy, které si... |
#118 |
kritika |
Martin Šrajer |
Devět let po dramatu Mezi zdmi, za které obdržel Zlatou palmu, se Laurent Cantet v loňském roce vrátil do Cannes s Lekcí. Tentokrát se musel spokojit s uvedením v sekci Un certain regard. V hlavní... |
|
 |
|
 |
Na pytlácké stezce za... |
#118 |
kritika |
Tomáš Gruntorád |
Videoinstalace Juliana Rosefeldta Manifesto, která od roku 2015 putovala po světových galeriích včetně pražské, vstoupila letos v pozměněném formátu celovečerního filmu i do kinodistribuce. V souboru... |
|
 |
|
 |
|
 |
Třetí rozměr... |
#118 |
kritika |
Ondřej Pavlík |
Stranou disneyovských franšíz, ve středně velkém hájemství Indiewoodu, přebývá Wes Anderson jako ojedinělý typ autorského filmaře, pro kterého je budování propracovaných, značkově... |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
Úvod k tématu 118: Neonoir |
#118 |
téma |
Lukáš Skupa |
Černá nepřestává přitahovat ani po šedesáti letech. Tolik času letos uplynulo od premiéry Doteku zla Orsona Wellese – podle mnoha historiků posledního filmu noir, který lze ještě počítat do... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|