 |
|
 |
Spécial Cannes 2020 |
#132 |
report |
Beata Mrazíková |
Letošní pandemický rok nečekaně přinutil organizátory redefinovat filmové festivaly a důležitost společného diváckého prožitku, přesto se ale organizátoři dvou největších evropských... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Kdo je Amerika a kdo je... |
#132 |
kritika |
Antonín Tesař |
V recenzích nového Borata, uvedeného on-line v předvečer amerických voleb, se často vynořuje herakleitovská otázka, nakolik se vlastně Sacha Baron Cohen po čtrnácti letech pouští do stejné řeky a... |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Úvod k tématu: Fantasy |
#132 |
téma |
Lukáš Skupa |
Také v kinematografii bývaly doby, kdy označení fantasy vzbuzovalo spíš posměšky. O fantasy titulech se mluvilo jako o infantilních výtvorech a sám žánr „bojoval“ za to, aby ho kromě fanoušků... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Losing Control / Control |
#132 |
videohra |
Antonín Tesař |
Síla hry Control určitě není v samotném hraní. Není to totiž nic jiného než směs solidně zpracované koridorové explorační hry a střílečky s prvky puzzle. Nijak uhrančivé nejsou ani její ryze... |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|