|
Editorial č.62 |
#62 |
editorial |
Jan Kolář |
„Tak se nám proměnila redakce, paní Millerová!“ zahlaholil zvesela pan šéfredaktor a pověřil mě sepsáním editorialu, protože prý nové koště dobře mete a podle I-ťingu, který si spolu se... |
|
 |
Nevyzpytatelné cesty... |
#62 |
glosa |
Kamil Fila |
Filmové časopisy věnované nikoli „přátelům odborného filmového tisku“ či „moderním cinefilům“, ale běžným filmovým fanouškům, případně dokonce běžným návštěvníkům kin, bývají... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Návod na použití Jamese... |
#62 |
zoom |
Radomír D. Kokeš |
Poslední bondovka vzbudila vzrušené diskuse kolem samotné filmové identity Jamese Bonda. Obecná shoda panovala v tom, že „bondovku“ netvoří jen hlavní hrdina, ale mnohem větší soubor prvků.... |
|
 |
|
 |
Che Guevara - Revoluce /... |
#62 |
kritika |
Jan Kolář |
Režijní suverenitu nebylo Stevenu Soderberghovi nikdy možné upřít. Zároveň však mnohé z jeho filmů působily jako sice dokonale zvládnuté, ale zároveň nepříjemně sterilní artefakty, které... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Karel Vachek (etc.) |
#62 |
kniha |
Kamil Fila |
Karel Vachek jistě je nejdůležitější český dokumentarista polistopadové éry. Na tom by se měli shodnout jeho příznivci i odpůrci, i když v něčem se budou jejich argumenty rozcházet. Vachkova... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Stroj velkoměsta výhružně... |
#62 |
téma |
Lukáš Skupa |
Vztah filmu a architektury nabízí různé možnosti reflexe. Kromě vzájemného prolínání těchto spřízněných uměleckých druhů lze zvažovat úlohu architektury ve filmovém výrobním procesu nebo... |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|