|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Divák platí, aby... |
#79 |
rozhovor |
Tomáš Pivoda |
Po filmech Le Pornographe (2001), Tiresia (2003) a De la guerre (2008) se zdálo vysoce nepravděpodobné, že by se Bertrandu Bonellovi jednou podařilo proniknout až do české distribuce. Původně vystudovaný... |
|
|
|
 |
|
 |
Archiv jako služba? |
#79 |
anketa |
Lucie Česálková |
Prosinec loňského roku nečekaně zbystřil povědomí veřejnosti o jinak spíše neznámé instituci Národního filmového archivu. Kauzy podivného odvolání jeho dlouholetého ředitele Vladimíra Opěly... |
|
 |
Nejlepší filmy roku 2011 |
#79 |
anketa |
Redakce |
Během prosince 2011 jsme jako už tradičně oslovili členy redakčního okruhu Cinepuru, aby nám pomohli sestavit žebříček nejlepších filmů loňského roku. Hlasující mohli navrhnout až dvacet filmů,... |
|
 |
Válka Bohů / O... |
#79 |
kritika |
Tomáš Stejskal |
Bývá pravidlem, že největší zaujetí příběhy sdílejí ti autoři, jimž je vytýkán nezájem o vyprávění či důraz na jiné než narativní složky. U režiséra Tarsema Singha to platí... |
|
 |
Poupata / Vánoce jako... |
#79 |
kritika |
Viktor Palák |
„Do kina přestal chodit určitý typ diváků, který už nevěří filmové kritice a neorientuje se podle jejího názoru,“ řekl v rozhovoru pro server Cineuropa producent Radim Procházka, který stojí... |
|
 |
Muži, kteří nenávidí... |
#79 |
kritika |
Antonín Tesař |
Filmy Davida Finchera se vždy nesly na módních vlnách omývajících dobovou hollywoodskou produkci. Snímek Sedm završil vlnu filmů z devadesátých let o posledních spravedlivých ve světě zaplaveném... |
|
 |
|
 |
|
 |
Věc: počátek / Věc... |
#79 |
kritika |
Antonín Tesař |
Nedá se asi přímo napsat, že Věc: Počátek je nejzbytečnější film právě skončeného roku, nicméně je až komické, jak košatou historii vlastní odvozenosti táhne za sebou. Má se jednat o prequel... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|