 |
|
 |
Distribuce 2014: Konec... |
#98 |
glosa |
Přemysl Martinek |
Loňský rok byl pozoruhodný. Nejprve se do českých kin přiřítila Nymfomanka Larse von Triera. Výsostný autorský film, který dokázal přilákat desítky tisíc diváků v multiplexech i jednosálových... |
|
|
|
 |
Vnímavá porota silného... |
#98 |
report |
Viktor Palák |
Jen výjimečně se stává, že nad rozdělením festivalových cen zavládne takový souhlas jako po letošním, 65. ročníku Berlinale, na němž porota vedená americkým režisérem Darrenem Aronofským... |
|
|
|
|
|
 |
Rozhovor s Myroslavem... |
#98 |
rozhovor |
Martin Kudláč |
Ukrajinský režisér Myroslav Slabošpyckij vešel do širšího povědomí veřejnosti po světové premiéře svého celovečerního debutu Kmen (Plemya, 2014) v loňském Týdnu kritiky na festivalu v Cannes,... |
|
|
|
 |
Vyšší moc / V lavině |
#98 |
kritika |
Vít Schmarc |
Rok 2014 byl v kariéře Rubena Östlunda přelomový. Filmař, který si podmanil část festivalového publika svými minimalistickými sociologicko-antropologickými pozorováními V moci davu a Play, natočil... |
|
 |
|
 |
|
 |
Kobry a užovky / Hadi se... |
#98 |
kritika |
Ivo Michalík |
Dlouho nezaznamenal český hraný film krátce po uvedení do kin tolik chvály jako Kobry a užovky. De facto už po novinářských projekcích začaly internetovými databázemi a diskuzními fóry kolovat až... |
|
 |
Bílý bůh / Zvíře v... |
#98 |
kritika |
Janis Prášil |
Přednosti snímku Bílý bůh, vítěze sekce Un Certain regard letošního festivalu v Cannes, není potřeba nijak složitě objevovat. Vizuálně přitažlivý žánrový experiment režiséra Kornéla... |
|
 |
Pestrobarvec petrklíčový /... |
#98 |
kritika |
Jiří Blažek |
Peter Strickland patří s Benem Wheatleyem (Pole v Anglii), Joem Cornishem (Útok na věžák), Jamesem Watkinsem (Žena v černém) či Ciaranem Foyem (Citadel) do nové generace britských filmařů, kteří se... |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
VOD distribuce, uvádění a... |
#98 |
téma |
Hana Šilarová |
Online distribuce filmů, seriálů nebo amatérských videí je už nějakou dobu součástí mediální krajiny, v současnosti můžeme ale pozorovat její důraznější nástup. Příjmy z VOD (video on demand... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|